Pentru a adresa provocările mediului economic actual de reducere a costurilor și eficientizare a activității, Omnilogic pune la dispoziția clienților săi soluții software oferite în regim SaaS/on-demand, care pot înlocui sau extinde capabilitățile produselor tradiționale.

Avantajul major ale acestei oferte constă în absența investițiilor directe și a investiţiilor iniţiale costisitoare în hardware sau software și chiar personal IT specializat, clientul având posibilitatea să beneficieze de toate funcţionalităţile aplicaţiilor într-un mediu securizat, la un cost scăzut, cu plata lunară în funcţie de cerinţele specifice fiecăruia, numai după ce soluția a fost implementată.

Mai mult decât atât, prin implementarea unei soluții SaaS în defavoarea unei soluții tradiționale, puteți reduce costurile totale cu până la 50%.

AplicațiaDescrierea aplicației
Document Management Aplicația include instrumente pentru generarea formularelor de lucru, implementarea rapidă și facilă a fluxurilor de documente și pentru administrarea unor structuri organizaționale complexe și dinamice. Are o structură modulară și beneficiază de un grad foarte ridicat de securitate, fiind dezvoltat pe platforma Java.
Arhivare electronică Aceste servicii (separat sau în asociere cu alte sisteme de ECM – Enterprise Content Management) vin să rezolve o serie de aspecte importante legate de nevoia companiilor de a dispune de sisteme performate de retenție a datelor și le ajută să extragă informații cu valoare adaugată din volumul de date generat de dinamica businessului, de care compania dispune în activitatea sa.
Project Management Soluție completă de management al portofoliilor de proiecte, aplicația permite introducerea, gestionarea și urmărirea planurilor de proiect, a resurselor folosite, fluxul de pontaj al angajaților sau subcontractorilor și chiar integrarea cu Microsoft Project.
JD Edwards EnterpriseOne Financials

Contabilitate Generală - vă ajută să răspundeți unui mediu de afaceri în schimbare, să eficientizați operațiunile financiare și să îmbunătăţiţi acurateţea şi eficienţa raportărilor dumneavoastră financiare;

Contabilitate Furnizori - care furnizează integrarea şi flexibilitatea de care aveţi nevoie pentru a eficientiza şi personaliza operaţiunile făcute în conturile de furnizori;

Contabiliate Clienți - eficientizează şi accelerează procesul de administrare a încasărilor, vă permite să vedeţi soldurile curente ale conturilor şi îmbunătăţeşte comunicarea între departamentele de facturare, creditare şi colectare;

Gestiune Avansată a Costurilor - oferă cadrul de lucru şi funcţiile necesare pentru a obţine informaţii financiare relevante şi valoroase care nu sunt disponibile în mod obişnuit prin metodele tradiţionale de contabilitate;

Contabilitate Mijloace Fixe - oferă o flexibilitate și un control de neegalat al ciclului de viață contabil al mijloacelor fixe - de la achiziţie şi depreciere până la reevaluare şi scoaterea din gestiune, la final.

JD Edwards EnterpriseOne Procurement & Subcontract Management Aplicația facilitează managementul relației cu furnizorii prin integrarea tuturor activităţilor de achiziție - de la completarea stocului de componente strategice la subcontractarea serviciilor externe pentru a achiziționa piese de schimb şi consumabile.
JD Edwards EnterpriseOne Inventory Management Aplicația permite indicarea cu exactitate a cantităţilor și locațiilor produselor, precum şi un acces instant la informațiile referitoare la disponibilitatea articolelor - atât în cadrul punctelor de lucru cât şi în întreaga companie.