Aplicația de management al proiectelor oferită de grupul Omnilogic în regim SaaS este o soluție completă de management al portofoliilor de proiecte ce permite introducerea, gestionarea și urmărirea planurilor de proiect, a resurselor folosite, fluxul de pontaj al angajaților sau subcontractorilor și chiar integrarea cu Microsoft Project.

Aplicația de management al proiectelor unifică bloguri în fluxul de lucru aferent managementului de proiect, maximizând colaborarea dintre membri echipei.

Înregistrările bogate în conținut cu privire la proiect, ce pot include orice fel de informație în format electronic, oferă managerilor de proiect, biroului de management de proiect și pozițiilor executive din companie informația necesară atât pentru urmărirea eficientă a proiectului, cât și pentru luarea unor decizii operaționale sau strategice la nivel înalt.


Ce face aplicația de Project Management?

Maximizează performanța oricărei companii în urmărirea unui proiect /sau a unui portofoliu de proiecte;

Unificând cele mai noi inovații din social media într-un cadru colaborativ și cuprinzător de management de proiect, aplicația sprijină fiecare membru al echipei, crește gradul de responsabilizare, stimulează colaborarea și sprijină în luarea unor decizii mai bune.

Răspunde tuturor nevoilor celor implicați în proiect – membrii echipei, managerii de proiect, managerii de portofoliu și executivi, oferindu-le informații corecte și actualizate privind stadiul proiectelor.

Permite raportarea în timp real pentru o mai bună monitorizare a proiectelor alocate.


  • Susține echipele implicate în proiect

    Cadru de lucru amplu, unde cei implicați se conectează și își aduc contribuția la proiect, în timp ce au o imagine de ansamblu a acestuia.

  • Stimulează colaborarea

    Instrumente unificate de social media ce încurajează schimbul de informații pe parcursul derulării proiectului, duc la înregistrări ample și cuprinzătoare cu privire la proiect și materialele de susținere și suport ușor accesibile.

  • Maximizează responsabilizarea și vizibilitatea

    Managerii de proiect și birourile de management de proiect (PMO) pot urmări proiectele cu granularitate, încadrându-se astfel în termene și buget.

  • Aliniază obiectivele și prioritățile

    Planificarea strategică este susținută de înregistrările din aplicație, care generează informații necesare managementului, pentru luarea deciziilor strategice, în timp util. Toate operațiunile desfășurate pentru încărcarea automată sau manuală a documentelor sunt înregistrate și pot fi vizualizate de administratori prin intermediul interfeței web.


Componentele soluției de project management

Modulul personal

  • Zona personală a fiecărui utilizator în care sunt detaliate pontajele, proiectele și organizațiile din care persoana face parte.

Modulul organizație

  • Se definesc organizațiile din aplicație (putând reprezenta și mai multe companii dintr-un grup)
  • Dupa selectarea unei organizatii se pot vizualiza toate proiectele acesteia, impreuna cu gradul de completitudine al lor, si toate persoanele ce fac parte din respectiva organizatie
  • Managerii de proiect pot gestiona pontajele persoanelor din subordine

Modulul proiecte

  • Modulul în care se crează și editează proiectele unei organizații
  • Se definesc fazele proiectelor
  • Tot în acest modul se crează/editează alocarile persoanelor pe proiecte
  • Planificările proiectelor sunt vizibile și sub formă de grafice Gant

Modulul rapoarte

  • Se rulează rapoartele definite în aplicație, rezultând un fișier Excel
  • Se editează drepturile de vizualizare a rapoartelor la nivel de persoană sau grup pe organizație sau proiect

Bloguri unificate

  • Înregistrarea rapidă a activităților finalizate, statusul proiectului și comentarii generale
  • Blog în care pot fi vizualizate toate postările unui utilizator în cadrul unui proiect
  • Blog în care pot fi vizualizate toate înregistrările aferente unui proiect
  • Facilități multiple de postare (pot fi adăugate informații atât din pagina personală, cât și din pagina proiectului)
  • Comunicarea bidirecțională dintre management și membrii echipe

Modulul integrat de management al documentelor

  • Încărcare de documente aferente proiectului
  • Consultarea documentelor de către toate persoanele implicate în proiect, cu drepturi corespunzătoare
  • Tablou de lucru în care se pot vizualiza toate documentele încărcate într-un proiect

Pachete și opțiuni

Pachet Standard Soluția completă de management al portofoliilor de proiecte permite introducere, gestionarea și urmărirea planurilor de proiect, calculul supraalocărilor de resurse și căii critice și integrarea cu MS Project. Include instrumente de social media, bloguri unificate în care pot fi vizualizate toate postările unui utilizator în cadrul unui poiect și toate înregistrările aferente unui proiect, Project-based Wikis, grupuri de discuții integrate.
Pentru activare este necesară achiziția a minimum 5 pachete per companie.
Premium Suplimentar față de Basic Package, Premium Package include module de Raportare a activității și Timesheet management (managementul pontajelor). Pentru activare este necesară achiziția a minimum 5 pachete per companie.
Opțiuni Spatiu de stocare suplimentar Este posibilă contractarea de spațiu suplimentar pe mai multe pachete: pachet de 5 GB, pachet de 25 GB și pachet de 100 GB.
Premium Support Pachetul include 5 incidente pe lună.